Rabu, 17 September 2014

Caboki Hair Make Up Malaysia

caboki murah | caboki malaysia | caboki hair makeup | caboki borong 


Apa Itu Caboki?
Caboki adalah cara yang amat berkesan untuk mengatasi penampilan kepala botak (tidak berambut) untuk lelaki dan wanita. Ia menyediakan satu penyelesaian  yang segera untuk sesiapa sahaja dengan menampakkan rambut baru hanya dalam beberapa saat tanpa perlu menggunakan bahan kimia, ubat-ubatan, atau pembedahan. Ia terbukti, berkesan, dan benar-benar asli, menjadikannya salah satu produk penyelesaian yang terbaik bagi masalah  rambut gugur dan yang paling popular boleh didapati di pasaran Malaysia hari ini.





Bagaimana Caboki Berfungsi?

Caboki adalah produk rambut yang amat mudah untuk digunakan, menjadikan ia satu penyelesaian yang sangat berkesan untuk masalah penipisan rambut.
Ia terdiri daripada serbuk yang hanya ditaburkan ke kawasan yang terjejas kepala. Gentian yang dicajkan secara negatif ,maka secara semulajadi ikatan antara rambut dan gentian, menampakkan rambut lebih tebal dan seperti asli.
Pengguna hanya boleh taburkan serbuk ke rambut mereka sendiri menggunakan cermin tanpa apa-apa bantuan, dan keseluruhan proses mengambil masa tidak lebih daripada beberapa minit ..





Faedah- Faedah Caboki

Terdapat banyak manfaat Caboki untuk mereka yang mempunyai masalah rambut dan yang  inginkan  kesan yang segera dan selamat.

- Penampilan seperti rambut semulajadi



- Tahan lebih lama dan tidak terjejas oleh angin atau hujan

- Nampak kemas dan bersih


- Boleh digunakan pada scalps sensitif kerana ia adalah produk semulajadi
- Ikatan selamat untuk rambut - tidak perlu menggunakan gam atau bahan kimia


Penyelesaian Lebih Selesa

Satu lagi masalah dengan produk-produk yang bukan semulajadi adalah tidak selesa bila dipakai. orang mahu rambut mereka kelihatan hebat, tetapi pada apa harga? Kerana bahan kimia makmal murah yang digunakan di dalamnya, ia tidak bekerja dengan baik dan membawa kepada gatal-gatal dan ruam yang boleh menjadi sangat tidak selesa. Ia juga membuat rambut senget , yang mana kelihatan tidak normal.
Sebaliknya, Caboki adalah sangat selesa dan berasa seperti rambut asli. Ia tidak menyebabkan masalah kulit kepala dimana anda hanya  meletakkan ia dan lupa mengenainya.



Testimoni Caboki Malaysia












Cubalah Caboki Anda Sekarang !

Caboki merupakan penyelesaian yang hebat bagi mereka yang sedang mengalami masalah penipisan rambut dan keguguran rambut. Ianya benar-benar asli, amat berkesan, dan sangat mudah untuk digunakan, ia adalah produk rambut yang anda tungu-tunggu selama ini.

Hanya Perlu Sms/Whatsap 

ke 

0193246887









3 ulasan:

  1. nombor tel 019-324 688 tu tak cukup digit. Tolong bagi nombor sepenuhnya, saya nak order. Berapa harganya?

    BalasPadam
    Balasan
    1. maaf yer sbb tersilap.rm180 utk sebotol.25gram. boleh order ye di 0193246887

      Padam